RSS Feed

exercitii grafice 2


4 responses »

  1. Buna. Foarte utile fisele, mai ales ca fetita mea, la clasa 0 lucreaza de pe ele.
    Am si eu o mare rugaminte (sper sa nu mi-o iei in nume de rau): poti sa imi spui cu ce semn grafic e pagina 11?
    Multumesc mult pentru ajutor.

    Răspunde
    • cualexlagradinita

      din pacate nu mai am caietelul, si vad ca am omis sa scanez pag 11, daca cumva fac rost de el il postez imediat, nu uita sa te abonezi la blog ca sa primesti mail cand postam articole noi, va multumim pt vizita!

      Răspunde
      • Multumesc mult pentru raspuns si pentru amabilitate. Sunt foarte utile fisele pe care le aveti; lucram cu drag de pe ele🙂

  2. nici pag. 28 nu este!!!!
    miii de multumiri!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

