RSS Feed

Va multumesc


Am vazut intamplator astazi faptul ca blogul “Cualexlagradinita” a ajuns la 1,106,032 de accesari si asta fara publicitate, fara tam-tam, ci doar pentru simplul fapt ca exista, undeva printre alte milioane de pagini web, ceea ce imi place sa cred ca este un grup virtual de suport pentru cei care cocheteaza cu pedagogia si pentru cei care au vrut sa se implice in educatia copiilor lor.

Marturisesc ca prima mea reactie a fost cu totul alta decat s-ar astepta, poate, multi dintre voi. Nu m-am bucurat, ci m-am speriat. Apoi m-am bucurat. Am fost, intr-un fel, coplesita de un sentiment deosebit de implinire: exista in comunitatea romanilor de pretutindeni oameni care pun accentul pe educatiea copiilor lor si mai presus de aceasta incearca in putinul lor timp liber sa isi faca timp pentru prichindeii lor. Dupa  doi ani si trei luni in care am comunicat efectiv si afectiv, cat se poate de practic si de deschis, cu zeci de persoane care au impartasit cunostintele si gandurile pot spune ca romanii au inceput sa puna accent mai mult pe lucrul acasa cu copii , sa aprofundeze mai mult, pentru ca in institutiile noastre publice de invatamant si asa arhipline lipsa personalului didactic isi pune amprenta pe educatia copiilor nostri.

Va multumesc tuturor pentru ca mi-ati impartasit acest vis, pentru ca mi-ati aratat ca nu sunt singura idealista de aici, pentru ca v-ati implicat si m-ati ajutat sa dezvolt acest blog, recunosc inaintea Bunului si inaintea voastra, fara voi mi-ar fi fost aproape imposibil!

Iar voua, celor care ati gasit aici un sprijin pentrun educarea celor mici va multumesc din suflet pentru increderea pe care mi-ati aratat-o, tuturor celor care, de-a lungul timpului,  ati facut ca acest blog sa se dezvolte si pentru ca ati crezut in acest proiect! Va multumesc pentru ca mi-ati oferit posibilitatea de a va fi alaturi, de a va deveni – daca nu prieteni, atunci macar impreuna pedagogi pentru  un viitor mai bun!

Cu respect Anamaria Iacob

Lasă un răspuns

